
Персонализирани видеоклипове - Тенденции за видео маркетинг 2020
Персонализацията е огромен инструмент и е нещо, което маркетолозите не само трябва да приемат сериозно, но и трябва да се приложи.
Персонализацията е огромен инструмент и е нещо, което маркетолозите не само трябва да приемат сериозно, но и трябва да се приложи.
Всички сме чували многократно, че продължителността на човешкото внимание се свива - въпреки че проучване опровергава този факт. Това накара много търговци да се ориентират към видеоклипове с кратка форма в опит да предизвикат по-голям ангажимент, но това изглежда трябва ще се промени през 2020 г.
Видео маркетингът винаги е бил мощен, благодарение на съвременните технологии, то е една от най-мощните маркетингови тенденции за следващото десетилетие.
Хората имат кратки периоди на внимание. И благодарение на голямото разсейване, известно като Интернет, става все по-трудно от всякога да се съсредоточим върху едно нещо наведнъж.
Ако една снимка струва хиляда думи, тогава колко ценно е видеото? Това е основата на видео маркетинга - насочена стратегия, която интегрира ангажиращо видео във вашите маркетингови кампании.